Як з’являються всесвіти

В цій візіонерській доповіді Єгор Борщевський розповість про те, як утворюються та ростуть всесвіти аудіовізуального контенту. Як побудувати свій всесвіт, та що ми будемо дивитися, слухати та навіть відчувати через років 5-10. Поняття кіновсесвіту за попередні десять років набуло максимальну популярність, і уміння орієнтуватися в подіях того чи іншого всесвіиу перестало бути ознакою “гіковості” або “ньордовості”, та стано невід’ємною частиною поп-культури наших днів. Хоча власне поняття “всесвіту” у кіно, літературі та ігровій індустрії не нове, сьогодні про це хочеться говорити і слухати завдяки таким тайтлам, як Star Wars, Marvel Cinematic Universe, DC Extended Universe, Tomb Rider, Assassin’s Creed і т.д. Щороку випускають ААА проекти, які своїм комерційним та фанатським успіхом забов’язані в першу чергу приналежністю до історіі всесвіту, бо розкриває та показує його її з іншого ракурсу. Створення такого всесвіту дає змогу реалізувати цікаву історію, що буде об’єднувати усі події і стане основним лейт-мотивом, що проходитиме крізь увесь контент навколо неї, в усіх доступних сферах: коміксах, кіно, іграх, мультфільмах, серіалах та фанатській літературі та графіці. Наш спікер розповість, як побудувати всесвіт, як він може розвиватися та чим має чіпляти публіку; також розповість про те, що буде з популярними аудіовізуальними всесвітами найближчі десять років.

02.05.2018