Get Even – інтерактивна історія, розказана за допомогою смартфону, музики та таємниць

Get Even намагається відійти від класичних інструментів розповіді не з метою збереження своєї унікальності, а для надання користувачам можливості пережити розповідь, яку не можна передати жодним іншим засобом, крім відеогри. Замість зйомок кінокадрів та діалогів, головним наративом виступає смартфон, його камера та шалені звуки довколо плейера. Чи це допомагає краще сформувати відчуття та які найбільші перешкоди знаходяться на шляху такої інтерактивної розповіді? Чому детектив — краща професія для героя відеогри, ніж солдат, і чому рішення мають свою ціну, навіть якщо вони не є життєво важливі?
На перегляді гри з коментарем креативного директора Войцеха Паздура ми заглибимося у спроби Get Even загравання з розумом гравця; директор пояснить, що стоїть за розробкою та використанням у ролі ключових наративів таких інструментів розслідування, як цифрова камера, термосканер та ультрафіолетове світло. Також буде представлена велика кількість інформації про будування звукового оточення та музичного світу довколо гравця, що дозволяє маніпулювати його настроєм та заангажованістю на емоційному і перцептивному рівнях.
Окрім лекції та презентації, буде також можливість пограти у Get Even під час Comic Con на окремих машинах та станціях MSI.

05.05.2017