Dota 2: регламент турніру

  1. Загальна інформація

1.1 Версія гри: ліцензійна «Dota2» останньої версії.

1.2 Всі матчі проходять за системою, зазначеною в пункті 7 цього положення.

  1. Формат проведення матчів

2.1. У грі беруть участь 2 команди по 5 чоловік у кожній.

2.2 Creepskip — дозволений (дозволена затримка «Крип» за допомогою заклинань).

2.3 Backdoor protection — дозволено знищення веж противника крізь захист.

2.4 Ігрові наслаштування при використанні російського клієнта:

  • Режим гри: Режим Капітанів
  • Версія: Турнірна
  • Місцезнаходження сервера: за замовчуванням (за вибором команд-учасників)
  • Дозволити спостереження — дозволено (тільки для суддів).
  • Наявність тренера — заборонено

2.5 Ігрові настройки при використанні англійського клієнта:

  • Game mode: Captains Mode
  • Version: Tournament
  • Server Location: Default
  • Spectators — enabled
  • Coach — disabled

2.6. Якщо командам не зручно грати на сервері за замовчуванням, вони можуть домовитися про те, що влаштовує обидві сторони.

2.7. Перемагає команда, що знищила трон противника, або змусила команду противника здатися чи покинути гру.

  1. Заборонено:

3.1. Будь-які дії, що суперечать цим Правилам, а також Правилам гри DOTA 2.

3.2 Використання «багів» карти, використання скриптів.

3.3 Передачу Divine Rapier за допомогою суїциду або смерті від Роша або Крип (ворожих і / або нейтральних). Також заборонено передачу подібним чином трофейної Divine Rapier.

3.4 Перебування в грі сторонніх осіб.

3.5. Образи на адресу супротивників, своєї команди та інших учасників турніру.

3.6. Флуд і спам у чат.

3.7. Неспортивну поведінку (наприклад, саботування матчів).

3.8. Використання заборонених програм.

  1. Паузи в грі

4.1. Встановлено ліміт паузи в 5 хвилин. Кожна з команд може використовувати 1 паузу за 1 матч.

4.2. Якщо противник перевищив цей час, знімати паузу без повідомлення та їхнього дозволу не можна. Необхідно повідомити їм про порушення, а так само повідомити суддю.

4.3. У разі технічних неполадок суддя повідомляє обидві команди про технічну паузу. Термін паузи встановлюється суддею або організатором турніру.

  1. Дисциплінарні санкції

5.1. За порушення будь-якого з правил судді залишають за собою право призначити команді технічну поразку, або винести офіційне попередження.

5.2. Повторне грубе порушення в ході матчу завжди веде до технічної поразки.

  1. Технічні проблеми

6.1 При відключенні всіх гравців з сервера призначається перегравання, вибір персонажів і заборони залишаються такі ж, як і до відключення.

6.2. При відключенні одного або декількох гравців з команди, ставиться пауза на термін не більше 5 хвилин. При цьому капітан команди з відключеним гравцем або гравцями повідомляє судді про причини паузи.

6.3. При відключенні капітана команди під час вибору і заборони героїв і неможливості швидкого його перепідключення (втрата хоча б одного усвідомленої заборони або вибору героя), лобі матчу створюється заново. При цьому капітани повинні будуть повторити вибір і заборону персонажів до моменту відключення.

  1. Порядок розгляду апеляцій

7.1. Всі претензії щодо порушення правил гри приймаються протягом 5 хвилин після закінчення матчу. Претензію судді повинен озвучувати капітан команди.

7.2. Рішення Судді по будь-якій ситуації, включаючи не описані в цих правилах, є остаточними і обговоренню не підлягають.

7.3. Обговорення остаточного рішення по будь-якій ситуації, прийнятого Суддею турніру, є причиною присудження технічної поразки на поточному карті або в матчі в цілому.

7.4 Турнір проводиться за загальними правилами проведення турнірів з дисципліни DOTA 2 .

7.5. Для дисципліни DOTA2 Full Single Elimination.

12.05.2018