Тема лекцiї «Розробка настільних ігор: мрія і реальність» не випадкова для сучасної української молодi — саме сьогоднi багато хто цiкавиться створенням власних проектiв, власних продуктiв i має багато запитань у продуктових, розробницький i бiзнес галузях. Протягом однієї години ми разом з відвідувачами лекції спробуємо пролити світло на деякі базові питання індустрії настільних ігор і передати практичні досвід і знання майбутнім гейм-девелоперам. Хачатрян Тигран — митець, гейм дизайнер, викладач і продюсер зі стажем в ігровій індустрії більше 10 років. Свої перші власні продукти Karma Police, Perfect Zombie, Terra, Inc., Railroad Fever розробив на настільній платформі разом зі своїми учнями в «Indie Art» де вiн сьогоднi i викладає свiй авторський курс по розробці настільних ігор з нетрiвiальною назвою «Паблiшер».
Лекція «Розробка настільних ігор: мрія і реальність» від Тиграна Хачатряна
14.05.2019